Ako prepojiť Facebook so stránkou?
V súčasnosti existuje množstvo spôsobov akým zvýšite povedomie o Vašej značke. Medzi najobľúbenejšie a najsilnejšie kanály patrí určite sociálna sieť Facebook. V systéme Atomer ponúkame široké možnosti, ako tento nástroj plnohodnotne využiť.
Od možnosti umiestnenia Like tlačidla do rôznych častí stránky, cez zobrazenie náhľadu Vašej Facebook fanpage až po pokročilé zbieranie údajov o Vašich zákazníkoch pomocou Facebook Pixelu.
Umožnite návštevníkom ohodnotiť obsah Vašej stránky
Cennou informáciou pre Vás môže byť spätná väzba od návštevníkov Vašej stránky. Nielenže zistíte, ktoré tovary alebo články sa tešia obľube, reakcie navyše uvidia všetci návštevníci danej stránky. Ak je niektorý z Vašich ponúkaných tovarov obľúbený, môže to presvedčiť k nákupu i ďaľších zákazníkov.
Tlačidlo "Páči sa mi to" môžete umiestniť:
- v detaile tovaru, alebo stránky
- v zozname kategórií
- v detaile článku
Postup pre zapnutie tlačidla nájdete v úvode manuálu pre Facebook.
Odkážte návštevníkov na Vašu Facebook fanpage
Návštevník, ktorý prichádza na Váš e-shop alebo web po prvý krát, pravdepodobne Vašu Facebook stránku nepozná. Skvelým doplnkom je preto funkcia Page plugin. Umožní Vám propagovať Vašu Facebook stránku priamo na Vašom webe. Veľkým plusom je možnosť stránku označiť ako páči sa mi to, čím začne byť návštevník notifikovaný o nových príspevkoch na Vašej fanpage. Rovnako ju môže zdieľať. Obe veci bez toho, aby musel návštevník opustiť Váš web.
Pomocou Facebooku rýchlo a efektívne vybudujete povedomie o Vašej značke a získate množstvo nových zákazníkov. Pre umiestnenie pluginu postupujte podľa návodu pre Facebook stream.
Zbierajte údaje o Vašich zákazníkoch efektívne
Pre úspešné budovanie Vašej značky sú informácie o správaní návštevníkov veľmi dôležité. Facebook Pixel je neuveriteľný nástroj, ktorý Vám toto správanie pomôže odhaliť. Dozviete sa napríklad, koľko ľudí navštevuje Vašu stránku, koľko návštevníkov vložilo tovar do košíka alebo koľkí z nich potvrdili objednávku. Vďaka zozbieraným dátam ponúka efektívne cielenie reklám na návštevníkov, ktorí už Vašu stránku navštívili (remarketing) a pomôže Vám tak s budovaním publika pre Vaše budúce reklamy.
Pre aktiváciu stačí vložíť Vaše ID pixelu a zvoliť si udalosti, ktoré si prajete sledovať. Podrobnejší návod nájdete na adrese nastavení pre Facebook Pixel.
O zapracovaní Facebook Pixel sme Vás tiež informovali v článku: Aké novinky priniesla jar 2019.
Vybrali sme pre Vás
Už sa to určite stalo aj Vám, navštívite stránku a aj napriek všemožným informáciam nenájdete odpoveď na Váš dotaz. Kontaktná e-mailová adresa je zase schovaná v spleti stránok a Vám neostáva nič iné,...
čítať viac...Už niekedy začiatkom jari padlo rozhodnutie zamerať sa na prvky v detaile tovaru. Cieľom bolo pripraviť a priniesť vám i vašim zákazníkom nový, výnimočný zážitok z tovarov. Počas roka sme tak pripravili neobyčajný...
čítať viac...Predstavte si situáciu: príde Vám SMS s textom: "Dobrý deň, Vaša objednávka bola úspešne expedovaná. S pozdravom e-shop.example.com" "Pfuu, a ktorá objednávka? A čo som si to vôbec z tohto e-shopu objednával?" Zamerali sme sa preto...
čítať viac...