Najnovšia Zásielkovňa už v prevádzke! Postrehli ste všetky zmeny?
Dosť bolo neprehľadných výdajných miest!
Do Atomeru prinášame najnovšie zapracovanie Zásielkovne. Ponúka výber výdajného miesta aj priamo z mapy a podrobnejšie informácie o pobočkách. Čo veľmi poteší nakúpujúcich je filter pobočiek či informácia o otváracej dobe jednotlivých výdajných miest. Zásielkovňa to naozaj vymakala. Poďte sa s nami pozrieť aké zmeny to do Atomeru prinieslo.
Čo je Zásielkovňa?
Zásielkovňa dnes jednoznačne patrí medzi najvyužívanejšie služby pre odosielanie a doručovanie tovaru.
Ponúka širokú sieť výdajných miest na Slovensku, v Česku, ako aj ďaľších blízkych krajinách (Maďarsko, Rumunsko, Poľsko). Zákazníci Vášho e-shopu tak majú na výber 2862 výdajných miest. Pre majiteľov e-shopov to znamená takmer rovnaký počet podacích miest, nakoľko výdajné miesta sú v 97% tiež určené na podanie zásielok.
Nové zobrazenie výdajných miest
Tou najvýraznejšou zmenou je určite výmena roletového menu za prehľadnejší výber pobočiek, či už pomocou vyhľadávania či priamym výberom z mapy.
- Veľkým plusom, čo ocenia hlavne zamestnanci pracujúci cez týždeň do 17:00-18:00 hodiny, je filter výdajných miest. Ponúka filtrovanie pobočiek otvorených počas víkendu či počas obednej prestávky. Skvelá vec, keďže mnoho z výdajných miest práve v spomínaných hodinách prevádzku zatvára.
- Veľmi pozitívne hodnotíme aj podrobnejšie informácie o pobočke. Poteší hlavne informácia o konkrétnej otváracej dobe či upozornenie na nadchádzajúci sviatok, kedy bude prevádzka zatvorená.
Fuu, to je ale veľké okno s pobočkami. Čo na to mobilné zobrazenie?
Zobrazenie na mobiloch
Nie je problém :)
Mapa z náhľadu samozrejme zmizla, "kde by sa tam aj zmestila", mysleli sme si.
Omyl.
Prvotný pohľad je na pole vyhľadávania, zachovaný ostáva filter i zoznam výdajných miest.
Zmena nastáva až si vyberiete konkrétnu pobočku. Kľudne tú prvú, aj keby ste ani len neuvažovali nad prevzatím Vášho balíčka zrovna tam.
A voilà, zobrazí sa Vám Vami vybraná pobočka spolu s mapou výdajných miest.
Zmenu zobrazenia prinášame aj v administrácii Atomeru
Zmena výdajného miesta
Preklep vo výdajnom mieste pri zadávaní objednávky? Alebo zmena plánov a potreba vyzdvihnúť balík na inej pobočke či dokonca v inom meste? Aj takéto situácie sú súčasťou pri spracovaní objednávok v e-shope.
Detail objednávky v administrácii Atomeru samozrejme umožňuje vykonať dodatočnú zmenu výdajného miesta. Rovnako ako pohľad zákazníkov v košíku pri výbere miesta vyzdvihnutia zásielky, i v administrácii sa Vám otvorí okno s výdajnými miestami spolu s mapou - len väčšie. Okno prispôsobujeme veľkosti Vášho zariadenia, aby zobrazená mapa bola... čo najväčšia. :)
Registrácia objednávky do Zásielkovne
Registrácia prebieha ako doteraz. Kliknete na ikonu , zobrazí sa Vám vyskakovacie okno a objednávku zaregistrujete príslušným tlačítkom.
Čo sme zmenili je pridanie informácií z objednávky do okna pre jej registráciu do Zásielkovne. Môžete si tak informácie ešte raz skontrolovať, než ich finálne odošlete.
Zmena v košíku pri voľbe dopravy a platby
Ešte drobnosť v košíku.
Pri testovaní nákupu zo strany zákazníka sme postrehli jednu vec, ktorá stála za zmenu. Pri voľbe dopravy a spôsobu platby sa výber označil iba v prípade kliknutia na radio button, alebo po kliku na názov platby alebo dopravy. Rozhodli sme sa preto výber upraviť na celý riadok. Úprava všeobecne pomôže znížiť počet zbytočných kliknutí a urýchliť tak dokončenie objednávok.
V prípade Zásielkovne to znamená otvorenie okna s výdajnými miestami bez nutnosti kliknúť na príslušný link. Postačuje kliknúť kdekoľvek v príslušnom riadku, zákazníci tak nemusia triafať ako na strelnici na jedno miesto.
A ste na konci, gratulujeme a ďakujeme za dočítanie článku až do konca. :) Samozrejme sme ani zďaleka nepopísali všetky výhody a funkcie, ktoré Zásielkovňa prináša. Neváhajte sa preto s nami podeliť v komentároch o Vaše postrehy.
Sledujte aj naďalej náš blog! Chystáme pre Vás mnoho ďalších úprav, tipov a návodov. :)
Vybrali sme pre Vás
Dôležitosť notifikácií dnes pozná každý vývojár a preto ich nájdete v rôznych populárnych aplikáciach a online nástrojoch. V prípade e-shopov ide taktiež o ich nevyhnutnú súčasť. Nastavte si pre svoj e-shop oznámenia o...
čítať viac...Predstavte si situáciu: príde Vám SMS s textom: "Dobrý deň, Vaša objednávka bola úspešne expedovaná. S pozdravom e-shop.example.com" "Pfuu, a ktorá objednávka? A čo som si to vôbec z tohto e-shopu objednával?" Zamerali sme sa preto...
čítať viac...Za posledný rok sme dokázali zapracovať množstvo zaujímavých úprav, žiaľ informovať sme Vás stihli iba o zlomku z nich. Rok 2020 sa pomaly blíži ku koncu, a preto sme pre Vás pripravili tento...
čítať viac...